duminică, 30 august 2009

Advertising - concept - tzoale

Saptamanile trecute fiind in concediu, eram la o terasa cu un amic. Plictisiti, povestim noi de una alta. Ca de obicei ajungem noi in punctul maxim de constienta al situatiei existente si declaram aproape in acelasi timp si din aceeasi suflare celebra "Ce plictiseala!".

Eram cu noul meu aparat foto pe masa, de care apropo sunt tare mandru, modelul 500 D de la Canon, laudandu-i atributele. Printre altele, pe langa partea foto care o indeplineste exemplar, aparatul e capabil sa filmeze HD.

In fine... Dupa expresia "Ce plictisela!" vin eu cu solutia salvatoare. "Hai sa facem un clip!". "
- Pai ce clip?
- Unul publicitar.
- Pe ce tema?
- Nu stiu, hai sa vedem."

Si asa s-a nascut un brainstorming spontan. Mi-a venit ideea filmarii unui clip publicitar la tzoale, in care se urmareste ziua unui individ de dimineata pana seara, care isi desfasoara activitatea normala. Se trezeste, se spala, merge cu bicicleta, merge la scoala / facultate / job /, stat pe canapea uitat la televizor, seara in oras cu prietenii.

In fine... Cadrele sunt consecutive, iar in timpul aceluiasi cadru, de la inceputul pana la sfarsitul lui, sa se schimbe vre-o 3-4 randuri de haine in timpul realizarii normale a activitatii cadrului respectiv.

La sfarsitul clipului, fade in black si urmatorul slogan:

"Uneori, singurele lucruri ce se schimba de la o zi la alta, sunt hainele care le porti. Make it count!" (urmat de numele de brand reprezentat prin logotipul firmei la care se face reclama).

Din pacate nu am mai realizat clipul, pentru ca in aceasi zi mi s-a stricat trapa la masina, am ramas cu ea deschisa, mi-a plouat in masina, mi s-au stricat butoanele de la geamuri dupa ce a plouat pe ele, a trebuit sa imi fac o rezervare la un service, iar nah... intre timp am uitat de tot, fiind prea stresat.

Dar... Mi-am adus aminte acum, si imi notez aici ca un "must do" in cazul in care mai gasesc din nou toate elementele necesare realizarii unui astfel de clip: timp liber, plictiseala, persoana dispusa sa joace, dorinta de a-l realiza, si increderea in continuare de a realiza tehnic editarile in care hainele se schimba pe individ in timp ce realizeaza o activitate.

Sper ca o astfel de executie sa fie postata vreodata... Chiar aici pe blog. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu