miercuri, 16 septembrie 2009

Eu voi razbi - Gloria Agaynaresei

La inceput am fost spariat,
Am fost inchietrit
Gandindu-ma ca nu ai sa fii,
Si-am sa fiu niefiericit

Apoi am chiert putin din timp
Gandind la cum ai gresit
M-am intarit,
Am invatat sa fiu smerit.

Si te-ai intors, din spatiul cosmic
Cand am intrat si te-am zarit, cu fata trista de bandit

Trebuia sa-mi fi schimbat lacatul,
Trebuia sa te fac sa-mi dai cheia,
Daca stiam pentru-o secunda
Ca-ai sa te-ntorci, vorba ceea.

Api duti, iesi pi usa
Doar intoace-ti,
Nu mai iesti binivinit aici papusa,
Nu erai tu cel ce ai inciercat sa ma palesti cu despartirea?
Credeai ca-am sa ma pravalesc? Credeai ca ma-ntind si mor acia?


Oh dar eu, eu voi razbi,
Cata vreme stiu cum sa iubesc
Stiu ca nu voi muri
Am tata viata sa traiesc
Am tata iubirea sa nutresc
Si voi razbi, eu voi razbi, hey, hey

Mi-a trebuit toata vlaga ce-am avut
Sa nu ma spetesc
Incercand sa-adun ce-am putut
Din cioburili inimii, ce-a zis pleznesc
Si-am chiert atatea nopti
Zicand vai saracu di minie
Si chiar plangeam
Acum stau cu capul pi geam
Si tu ma viezi
Ca fiind nou
Nu mai sunt acea persoana legata
Sa sufar ca un bou
Si tu simti sa treci pe aici
Si te-asteptai sa fiu liber
Acum pastrez ce-am intre craci
Pentru cine e mai tanar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu