luni, 20 iulie 2009

Accident rutier!

Poeziile de mai jos au fost un "teasing" asupra unui prieten care a calcat un caine cu masina. Partea amuzata a fost, ca el neoprind si plecand mai departe, nu am stiut exact urmarile si ceea ce s-a intamplat cu animalul. Acesta a ramas in mainile stapanei care-l bocea.

Amicul meu a sustinut ca nu ii s-a intamplat nimic, ca pur si simplu l-a calcat "pe degete", insa eu am vazut clar ca animalul era lat in spate si nu mai misca. Acum soarta reala nu o stim exact. Pun mai jos doar cateva dintre mesajele mele trimise catre el. Nu are rost sa pun toata disputa prin sms intre mine si el, ca oricum nu intelegeti nimic, asa ca le pun pe cele mai interesante.

In plin oras, fara a rula prea repede,
Am calcat un catelus pe degete.
Si sa va spun cinstit ghinionul lui,
Degetele-i erau mult inapoia capului.

--------------------------------------

Catelusul schiop

Un caine am calcat si-i mort
Si-as fi dorit sa fie schiop.

---------------------------------------

Odata mi-a sarit un caine sub o roata
Si acel caine, actualmente, nu mai latra.

--------------------------------------

Cu masina de sub mine
Am accidentat un caine
Eu sunt linistit, am pace
Cainele e mort sau zace
Ma intreb si azi si maine
Care-i om si care-i caine.

Timisoara, 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu