marți, 21 iulie 2009

Advertising! Yes we can!



Clipul de mai sus este partea practica a unui proiect scolar. Unii poate ca stiti, altii poate nu, faptul ca sunt student la masteratul de Publicitate si Promovarea Vanzarilor din cadrul Facultatii de Economie si Administrare a Afacerilor a Universitatii de Vest Timisoara (acum ca am terminat cu numele intreg al institutiei, mai stau putin sa imi odihnesc degetele).

Ei bine, in semestrul 2 al primului an al acestui masterat, am avut un proiect mai special pentru o materie intitulata "Tehnici si stiluri creative in publicitate", materie predata de profesorul Costinel Dobre.

Proiectul trebuia sa contina o campanie publicitara de la A la Z, plecand de la conceperea strategiei, pana la materializarea acesteia la nivel de story-board (executia efectiva nefiind obligatorie).

Asadar pentru proiectul mentionat s-au facut echipe de cate sase persoane, fiecare echipa urmand a-si face propria campanie publicitara, o componenta importanta a examinarii la respectiva materie constand tocmai in prezentarea campaniilor.

Echipa din care am facut si eu parte, si care a contribut la realizarea spoturilor de mai sus prin contributii efective de la idei, la indicatii regizorale pana la figuratie a fost formata din: Rares David, Loredana Ianosevici, Alice Jerca si binenteles subsemnatul Silviu Andrei Radu.

Pentru mine personal a fost o incantare intregul proiect, de la timpul petrecut impreuna pentru realizarea acestuia pana la executia finala. Nu intru in detalii. Va las pe voi sa le vedeti din ce prisma doriti. Eu voi posta aici doar produsul publicitar efectiv reprezentat prin clipul de mai sus.
Dupa cum probabil v-ati dat seama deja, campania noastra publicitara a fost una la Durex, avand sloganul "Fara complicatii".

Trebuie mentionat ca actorii principali au fost prieteni ai lui Alice si le multumim pentru contributia lor.

Un comentariu: